loading...
دانلود آهنگ
سینا بازدید : 8 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام توهم

 

♫♫♫♫♫♫

 

من با چشمای خودم دیدم گوشه من به حرف مردم نیست

 

اینا همه واقعیت داشت هیچ کدومش هم توهم نیست

 

من با چشمای خودم دیدم گوشه من به.حرف مردم نیست

 

اینا همه واقعیت داشت هیچ کدومش هم توهم نیست

♫♫♫♫♫♫

 

خیلی وقت بود نگران بودی خیلی از حرفات و می خوردی

 

بوی عطر اون و می دادی اسمش و تو خواب می آوردی

 

راستی اون از تو چی می دونه ، می دونه که جون به لبم کردی

 

می دونه عاشق من بودی می دونه خیانتم کردی

 

من با چشمای خودم دیدم گوشه من به حرف مردم نیست

 

اینا همه واقعیت داشت هیچ کدومش هم توهم نیست

 

من با چشمای خودم دیدم گوشه من به حرف مردم نیست

 

اینا همه واقعیت داشت هیچ کدومش هم توهم نیست

 

MP3 – 320

 

Ehsan Haghshenas – Tavahom

 

MP3 – 128

 

Ehsan Haghshenas – Tavahom

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 978